ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً

27 5٬394
ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً
معكم صديقة زاكي الشيف الموهوبة Lopna Yossef
ايه رايكم في البطاطس دي مقلية كويس ولا ايه ?
احب ااقولك انها مش مقلية خاااااالص ومعموله بطريقة صحية ميه بالميه وموفرة جدا كمان اقتصاديا
ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً
ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً

 

 

الطريقة/
بتقشريها وبتقطعيها حسب رغبتك وبعدين تسلقيها تقريبا خمس دقايق وبعدها تصفيها تتركيها تنشف حوالي ساعة وبعدين تجيبي صنية تيفال وتحطي البطاطس وعليها ملح وكمون او اي منكهات تحبيها وترشي رشة زيت متجيش نص معلقة صغيرة حتي زيت زيتون وتقلبيها بخفه وتشغلي الفرن نار عالية فوق وتحت قبلها بربع ساعة وتحطيها لحد ما تحمر ولالف هنا وشفا 

ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً
ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً
ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً
ايه رأيكم في البطاطس مقلية كويس أحب قلكم ما فيها ولا نقطة زيت اعرف السر فوراً

 

27 تعليقات
  1. مومنيه :

    تسلمي انا بعملها بالفرن شرحات رقيقه صحيهههههه

  2. ورد :

    مممممم يسلمو

  3. Ghadeer :

    لا منظر ولا محضر على رأي المثل 😂😂😂

  4. 👱noor👱 :

    انتي حدا طلب رايك
    والله شكلها بشهي الف صحه وهنا على البك

  5. ام رضا :

    وصفه رائعه يسلمو

  6. ميمو💟 :

    بحب الأكلات الصحيةة يسلمو ايديكي فكرة حلوة انا كتييير بكره القلي الغزير والزيووت 😭😞

  7. Ghadeer :

    noor😂😂😂😂😂😂😂😂

  8. وفاءالمرازيق :

    تسلم ايدك فكره جديده وصحيه
    بوسات الك ولصحن البطاطا
    والي مابعجبها لا تحكي احسن

  9. افراح :

    👍👍👍👍👍👍

  10. مناااااااااار :

    تسلمي بس قولتي ولا نقطة زيت بس كاتبه انك رشيت اقل من ملعقة زيت يعني في زيت ……تشكرات افندم علي الطريقه

  11. ام حسان :

    يسلموا

  12. صحيح إنك حاطة نص معلقة زيت..😉😉
    بس مو مشكلة..بنعديها..أولادي بعشقوها هيك محمرة💕..وصحية.

  13. جمانة :

    شكرا الك

  14. ندوش من سحاب :

    له يا بنت الحلال منظرها بشهي ومحضرها لذيذ تسلم الايادي الي عملتها

  15. أم مالك :

    يسلمو مابحب الزيوت

  16. ام محمد :

    جزاك الله خير

  17. 👱noor👱 :

    أجي ألمك شكلك فرطي من الضحك

  18. ام محمد :

    يسلموا ايديك مبدعه طريقة صحيه وسهله

  19. اسيل :

    وحش خالص

  20. اسيل :

    ليه ملعق زيت خايف الزيت يخلص بتع البلد ولا ايه

  21. اسيل :

    مش حلوه

  22. حبيبتي نونو🤗 :

    تسلمي بس كل حاجة قالو مش صحية هي لو تعملت مرة كل اسبوعين مثلا مش هتأثر بصراحة بحبها مقليه بزيت اكتر

  23. lolo :

    يسلمو ايديكي شكلها صحية اكتر من القلي بالزيت

  24. عراقية وافتخر :

    مرحبا اني جديدة اكو ترحيب

  25. زهرة النرجس :

    اختي عراقية وافتخر..
    نورتي جروب زاكي ….💐💐💐🌹💕😍😉😉😀

  26. عراقية وافتخر
    طبعا فيه ترحيب وأحلى ترحيب .. مية أهلا وسهلا😉

  27. بنت ليبيا :

    😋😋

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.